Masterclass Klantbeleving: hoe maak jij het verschil voor jouw klanten

masterclass-klantbeleving-hoe-maak-jij-het-verschil-voor-jouw-klanten

Masterclass Klantbeleving: hoe maak jij het verschil voor jouw klanten

Details
Date:

februari 15

Time:

09:30 am - 01:30 pm

Event Category:

Netwerkevenement

Click to Register: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-masterclass-klantbeleving-hoe-maak-jij-het-verschil-voor-jouw-klanten-54258619993
Organizer

Patricia Witkamp | Witkamp Events

Website: https://www.eventbrite.nl/o/patricia-witkamp-witkamp-events-17145432743
Venue

Breepark

Bavelseparklaan, 4817 ZX Breda

Breda, NB, NL, 4817 ZX

binnen het concept S O C I E T Y  O F  S I S T E R H O O D (concept by Witkamp Events) start in januari 2019 de zogenaamde S C H O O L  O F  S I S T E R H O O D met diverse masterclasses – waaronder deze training Klantbeleving gegeven door vakspecialist Babs Asselbergs


Masterclass KLANTBELEVING: Hoe maak jij het verschil voor jouw klanten


Voor wie is deze exclusieve ochtend bedoeld?


Ondernemende vrouwen die meer willen weten over klantgerichtheid en klantbeleving. Hoe kun je je op dat vlak onderscheiden? Hoe geef je je klanten een betere beleving en maak je het leuker voor jezelf? Vrouwen die er open voor staan hun eigen ervaringen (positieve én negatieve) te delen met andere vrouwen om er samen beter van te worden. Je hebt je eigen bedrijf of werkt in een organisatie op management niveau.


Maximaal 12 deelnemers


Duur 3 uur plus lunch, van 9.30 tot 13.30 – inloop vanaf 9 uur


Inhoud:


Ben je op zoek naar inzichten, inspiratie en ideeën om in 2019 hét verschil te maken voor jouw klanten? Wil je weten wat klantgericht ondernemen inhoudt? Wil jij leren van andere vrouwen hoe zij met klantbeleving omgaan?




Op 15 februari speel je samen met andere ondernemende vrouwen The Customer Experience Game. De CX Game zorgt ervoor dat klantbeleving gaat leven! Aan de hand van diverse opdrachten en vragen over klant- en merkbeleving gaan we met elkaar in gesprek, delen we ervaringen en krijg je inzicht, inspiratie en ideeën om zelf mee aan de slag te gaan. 


Na afloop weet je beter hoe jij ervoor staat qua klantbeleving. Je hebt kennis en ideeën uitgewisseld, inspiratie opgedaan en concrete ideeën opgedaan. Je gaat met een actieplan naar huis, waarmee je de volgende stap kunt zetten en het verschil voor jouw klanten en bedrijf kunt maken. En heel belangrijk: je hebt veel plezier gehad en nieuwe contacten opgedaan!


Kortom: connect, share, learn & fun in 1 ochtend!


Babs begeleidt de CX Game en de discussie, deelt haar eigen kijk op dit onderwerp en haar eigen ervaringen als consument en van de bedrijven waarmee zij werkt.


 Babs Asselbergs geniet van de kleine dingen die het verschil maken, maar weet ook dat deze little acts of kindness daadwerkelijk effect hebben. Zij  gelooft erin dat als we bewuster zijn van ons gedrag en het effect daarvan op anderen we samen de wereld mooier kunnen maken voor klanten en voor onszelf. Babs is expert op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid en, samen met Nienke Bloem, founder van the Customer Experience Game. Alvast wat meer weten over Babs? https://www.linkedin.com/in/babsasselbergs/


Witkamp Events maakt dit event mogelijk:


www.witkampevents.nl


W E L K O M – start 2019 G O E D en investeer in jezelf




Neem iemand mee en krijg maar liefst 25 euro per persoon korting op je duo-ticket!!


*** je ontvangt een faktuur met BTW – het BTW bedrag is terugvorderbaar via je belastingaangifte/onkostenopgave – ben je in loondienst, overleg dan even met je leidinggevende, faktuur zonder BTW ontvangen of naar bedrijf sturen? neem dan even kontakt met me op (info@witkampevents.nl) ***


Voor meer informatie of andere vragen/onduidelijkheden neem gerust kontakt op.