Theo is terug!

theo-is-terug

Theo is terug!

“Jaren geleden leerde ik Theo kennen in Antwerpen. Charmant, stijlvol, kleurrijk, design, sterk en uniek. Theo is het allemaal. Na een paar jaar namen we afscheid. Geen idee waarom. Het gebeurde gewoon. Verdrietig was ik niet. Jammer was het wel; nu ik er op terug kijk. De eerste vervanger was oké, de 2e geweldig!

Maar nu is Theo terug! Ik weet nu weer wat ik gemist heb: Theo loves me! Theo is fan van mij! Theo en ik zijn close. We kunnen niet zonder elkaar. Zonder Theo ben ik blind. Met Theo gaat er een wereld voor me open. Theo ziet mij graag en ik hem. Theo zegt iedere dag dat hij van me houdt.

Nu Theo, na een jaar of 7-8, dus weer terug is in mijn leven, ben ik verguld en blij. Voel ik me top als hij bij me is. Door Theo zie ik de wereld anders en vooral beter. Oké dat komt ook omdat er goede glazen in zitten en er eindelijk een leesgedeelte in zit. Ja inderdaad, Theo is mijn bril. Theo is mijn ogen, mijn verbinding met de wereld om me heen”.

Draag jij een bril? Weet jij van welk merk? Enig idee? Dat vind ik nu zo knap van Theo. Theo is een brillenmerk en niet zo maar één!

Niet alleen het merk maar ook alle monturen hebben verhalen. Die van mij is gebaseerd op Desserten en nog preciezer een Parfait: laagjes maken zoete verleiders aantrekkelijk en licht verslavend. Theo staat ergens voor; the caramel on your dame blanche.

Theo zorgt er voor dat je als klant fan wordt omdat hij ook fan is van jou. Ik ben blij dat Theo terug is in mijn leven en dat hij iedere dag (via de brillenkoker) tegen me zegt dat hij van me houdt.

Klantgerichtheid gaat niet alleen om luisteren naar je klant, je klant (her)kennen en erkennen, vriendelijk zijn en je inleven. Klantgerichtheid gaat ook om waar jij als merk voor staat. Wat jij je klant belooft! Wat je kernwaarden zijn. En hoe jij dit consequent uitdraagt op alle contactmomenten richting de klant.

Als je dat allemaal voor elkaar hebt, creëer je fans, ambassadeurs van je merk. Klanten die terug blijven komen maar ook mooie verhalen over je vertellen. Kritisch zijn als het nodig is, met je meeleven en meedenken. Voor mij komt dit allemaal samen in Theo. Theo gaat ook nog een stap verder, Theo loves you! Kijk zelf maar eens op http://www.theo.be/nl

Van welk merk ben jij écht onder de indruk?

Babs Asselbergs

Babs Asselbergs

1 REACTIE

  • Pim Asselbergs

    Ik heb heel lang geleden -30, 35 jaar?- kennis gemaakt met Theo en ben hem sinsdien trouw gebleven. Dit verhaal geeft precies weer waarom je trouw blijft aan theo. Altijd vernieuwend, steeds iets naar jouw smaak, plus een klantbenadering die je tegenwoordig met een lichtje moet zoeken.

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.