Community

Week van WitkampEvents op Woensdag

Als je me een beetje kent weet je dat ik netwerken ècht ontzettend leuk en leerzaam vind: je ontmoet iemand die je (nog) niet kent en wie weet hoe je elkaar kan versterken of inspireren. Niet altijd begint een samenwerking met een zakelijke insteek, vaak dient er eerst een aangename ontmoeting te zijn zoals je mij op de foto ziet met tafeldame Suzie Timmermans. In deze blog deel ik een NETWERKTIP: waardoor je met een enthousiast gevoel naar je afspraak gaat. Lees dus vooral nog even door…

Vorige week was ik op uitnodiging van eigenaren Conny Kleppe en Mandy van Tetering van zakelijk reisbureau Pack and Go (https://packandgo.nu/) aanwezig bij een netwerkdiner van Bites & Business in Breepark te Breda, waar de Businessdagen West-Brabant plaatsvonden. Voordat de rondleiding begon wilde ik zelf eerst even kijken op de beursvloer: gelijk liep ik in een “virtual reality” fuik met de vraag of ik op de toekomst ben voorbereid? Dat is nogal een vraag… en die beantwoord ik misschien een volgende keer maar ik heb (vanzelfsprekend) wel de helm opgezet en de tour gedaan, spannend, eng maar ook waanzinnig mooi. Het is ongelofelijk hoe onze hersenen ons kunnen verleiden en misleiden!

Esmeralda Korteweg stelt zichzelf voor…

Tijdens ons kennismakingsgesprek dacht ik meteen: “van haar ga en kan ik veel leren!”. Instinctief voelde ik me veilig en vertrouwd bij haar. Trots ben ik dan ook op de blog-samenwerking met Esmeralda Korteweg en de komende tijd ga je haar interessante bijdragen lezen over werkgeluk in de breedste zin van het woord. Enjoy!

Theo is terug!

“Jaren geleden leerde ik Theo kennen in Antwerpen. Charmant, stijlvol, kleurrijk, design, sterk en uniek. Theo is het allemaal. Na een paar jaar namen we afscheid. Geen idee waarom. Het gebeurde gewoon. Verdrietig was ik niet. Jammer was het wel; nu ik er op terug kijk. De eerste vervanger was oké, de 2e geweldig!

Maar nu is Theo terug! Ik weet nu weer wat ik gemist heb: Theo loves me! Theo is fan van mij! Theo en ik zijn close. We kunnen niet zonder elkaar. Zonder Theo ben ik blind. Met Theo gaat er een wereld voor me open. Theo ziet mij graag en ik hem. Theo zegt iedere dag dat hij van me houdt.

Nu Theo, na een jaar of 7-8, dus weer terug is in mijn leven, ben ik verguld en blij. Voel ik me top als hij bij me is. Door Theo zie ik de wereld anders en vooral beter. Oké dat komt ook omdat er goede glazen in zitten en er eindelijk een leesgedeelte in zit. Ja inderdaad, Theo is mijn bril. Theo is mijn ogen, mijn verbinding met de wereld om me heen”.

Week van WitkampEvents op Woensdag

Met trots kan ik aankondigen dat ik binnen het concept S O C I E T Y  O F  S I S T E R H O O D bezig ben met…het bedenken – ontwikkelen en daadwerkelijk vormgeven van de S C H O O L  O F  S I S T E R H O O D: vanaf januari 2019 kun je deelnemen aan diverse interessante, leerzame, inspirerende èn originele masterclasses! Heb aangename en verrassende gesprekken gehad met de beoogde trainers en ben razend enthousiast over de inhoud en vormgeving, dat belooft wat!

Babs stelt zich voor – Society of Sisterhood

Trots ben ik op de blog-samenwerking met Babs Asselbergs, zij ademt klantbeleving! Sinds een klein half jaar ken ik haar nu en ben onder de indruk van haar kennis en kunde, in haar eerste blog stelt zij zichzelf voor maar de komende tijd ga je haar interessante en leuke anekdotes lezen over alle aspecten rondom customer experience… Enjoy Patricia