Week van WitkampEvents op Woensdag
Als je me een beetje kent weet je dat ik netwerken ècht ontzettend leuk en leerzaam vind: je ontmoet iemand die je (nog) niet kent en wie weet hoe je elkaar kan versterken of inspireren. Niet altijd begint een samenwerking met een zakelijke insteek, vaak dient er eerst een aangename ontmoeting te zijn zoals je mij op de foto ziet met tafeldame Suzie Timmermans. In deze blog deel ik een NETWERKTIP: waardoor je met een enthousiast gevoel naar je afspraak gaat. Lees dus vooral nog even door…
Vorige week was ik op uitnodiging van eigenaren Conny Kleppe en Mandy van Tetering van zakelijk reisbureau Pack and Go (https://packandgo.nu/) aanwezig bij een netwerkdiner van Bites & Business in Breepark te Breda, waar de Businessdagen West-Brabant plaatsvonden. Voordat de rondleiding begon wilde ik zelf eerst even kijken op de beursvloer: gelijk liep ik in een “virtual reality” fuik met de vraag of ik op de toekomst ben voorbereid? Dat is nogal een vraag… en die beantwoord ik misschien een volgende keer maar ik heb (vanzelfsprekend) wel de helm opgezet en de tour gedaan, spannend, eng maar ook waanzinnig mooi. Het is ongelofelijk hoe onze hersenen ons kunnen verleiden en misleiden!